loading...
موعود
دانشنامه مهدویت
آوای انتظار

ادعيه ، مناجات و دکلمه


هادی فرهنگ دوست بازدید : 580 شنبه 1394/05/10 نظرات (0)

امام هادی علیه‌السلام فرمودند: اگر پس از غايب شدن حضرت قائم عليه‌السلام دانشمندان الهى كه مردم را به سوى او دعوت مى‌كنند و راهنمايى مى‌نمايند و از دينش دفاع مى‌كنند و بندگان ناتوان خداوند را از دام شيطان و دام‌هاى دشمنان اهل بيت عليهم‌السلام نجات مى‌دهند، نبودند، هيچ كسی نمى‌ماند مگر اين كه از دين باز مى‌گشت، ولى آنان‌اند كه زمام دل‌هاى شيعيان ضعيف را همچون سكّان در دست ناخداى كشتى به دست گرفته‌اند. اينان همان انسان‌هاى برتر نزد خداوند هستند.

متن حدیث:

 امام هادى عليه السلام: لَولا مَنْ يَبْقى بَعْدَ غَيْبَةِ قائِمِكُمْ عليه السلام مِنَ الْعُلَماءِ الدّاعينَ اِلَيْهِ وَ الدّالّينَعَلَيْهِ وَ الذّابّينَ عَنْ دينِهِ بِحُجَجِ اللّه ِ وَ المُنْقِذينَ لِضُعَفاءِ عِبادِ اللّه ِ مِنْ شِباكِ اِبْليسَ وَ مَرَدَتِهِ وَ مِنْ فِخاخِ النَّواصِبِ لَما بَقىَ اَحَدٌ اِلاَّ ارْتَدَّ عَنْ دينِ اللّه ِ وَ لكِنَّهُمُ الَّذينَ يُمْسِكونَاَزِمَّةَ قُلوبِ ضُعَفاءِ الشّيعَةِ كَما يُمْسِكُ صاحِبُ السَّفينَةِ سُكّانَها اُولئِكَ هُمُ الاَْفْضَلونَ عِندَ اللّه ِ عَزَّوَجَلَّ.


« احتجاج، جلد2، صفحه 260»

هادی فرهنگ دوست بازدید : 524 شنبه 1394/05/10 نظرات (0)

از سوى پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) علامت‌ها و نشانه‌هایى براى ظهور امام زمان(عج) ذکر شده است که مردم با دیدن آن علائم و نشانه‌ها، از ظهور حضرت(عج) با خبر مى‌شوند، رسول رضوی در کتاب «امام مهدی(عج)» به بیان این علائم می‌پردازد:

این علائم از یک حیث دو گونه اند:

علائم خاص

این علامت‌ها خاص و مختص وجود پر برکت حضرت صاحب الامر(عج)است و حضرت بدان وسیله مى‌داند که خداوند او را اذن و اجازه ظهور داده است.

در روایتى طولانى، ابى بن کعب از پیامبر اکرم(ص) درباره علامت‌هاى ظهور امام مهدى(عج) سؤال مى‌کند، آن حضرت مى‌فرماید: او -امام مهدى(عج)- پرچمى دارد که چون وقت ظهورش فرا رسد، خود به خود باز مى‌شود و خداى تعالى آن را به سخن مى‌آورد و عرض مى کند: «یا ولى الله فاقتل اعدالله»؛ اى ولى خدا! دشمنان خدا را بکش!» و این دو علامت است: اولى باز شدن پرچم، دومى صدایى است که از پرچم بر مى‌آید.

و نیز او شمشیرى دارد که در غلاف است و چون هنگام ظهور حضرتش فرا رسد از غلاف بیرون مى‌آید و خداوند آن را به سخن مى‌آورد و صدا مى‌زند: «اخرج یا ولىّ الله! فلایحل لک أنْ تقعَد فی أعداء الله»؛ اى ولىّ خدا! قیام کن که دیگر جاى درنگ نیست و نشستن براى تو روا نیست که از دشمنان خدا دست بردارى، پس حضرت خروج مى‌کند و قیام مى‌کند و دشمنان خدا را هر کجا که بیابد به قتل مى‌رساند....

علائم عامه

علائم عامه علامت‌هایى هستند که جنبه عمومى دارد و براى مردم ظاهر خواهد شد و هر کس از عوام و خواص، در طول زندگى خود، برخى از آن‌ها را خواهد دید، این علامت‌ها بسیار است، در اینجا به برخى از مهم‌ترین آن‌ها اشاره مى‌شود:

1- خروج سفیانى.
2- گرفتن خورشید در نیمه ماه مبارک رمضان.
3- گرفتن قرص ماه در آخر ماه مبارک بر خلاف عادت.
4- فرو رفتن زمین «بیداء» که سرزمینى میان مکه و مدینه است.
5- فرو رفتن زمین یا جمعیتى در مشرق.
6- توقف خورشید از آغاز ظهر تا وسط وقت عصر.
7- طلوع خورشید از مغرب.
8- کشته شدن نفس زکیه که سیّدى هاشمى در پشت کوفه است ـ یعنى: نجف ـ با هفتاد نفر از صالحان.
9- خراب شدن دیوار مسجد کوفه.
10- نمایان شدن پرچم‌هاى سیاه از طرف خراسان.
11- خروج یمانى از طرف یمن.
12- فرود آمدن ترک‌ها در جزیره(شمال عراق کنونى).
13- ورود رومیان در رمله.
14- پیدا شدن سرخى شدید در آسمان که در اطراف آن پراکنده شود.
15- پیدایش آتش در طول مشرق که تا سه روز یا هفت روز در هوا بماند.
16- عربان استقلال پیدا کنند و کشورگشایى کنند و از زیر بار و نفوذ دیگران بیرون روند.
17- اهل مصر، فرمانرواى خود را بکشند.
18- شام خراب شود و سه پرچم در آن جا پدیدار شود.
19- رودخانه فرات طغیان کند یا شکافته شود، به حدّى که آب در کوچه هاى کوفه داخل شود.
20- پلى در بغداد در کنار محله (کرخ) ساخته شود.
21- ترسى عمومى و مرگى سریع و همگانى، همه اهل عراق و مردم بغداد را فرا گیرد که قرار و آرام یا راه فرار نداشته باشند.
22- صدایى از آسمان بلند شود که همه مردم روى زمین آن را به زبان خود بشنوند.

علامت‌ها و نشانه‌هاى دیگرى نیز هست که در کتاب‌هاى مبسوط، مانند بحارالأنوار، (جلد پنجاه و دوم) ذکر شده است و ما در این قسمت به برخى از این احادیث که شامل چندین علامت است، اشاره مى‌کنیم.
1- امام صادق(ع) فرمود: «پنج اتّفاق قبل از ظهور قائم(عج) اتفاق مى‌افتد: قیام یمانى، خروج سفیانى، منادى که از آسمان ندا مى‌کند، فرو رفتن زمین در بیدا، کشته شدن نَفْسِ زکیه».

2- از امام باقر(ع) نقل شده است: «... در آخرالزمان نشانه‌هایى هست، از آن جمله است: دابّه الأرض، دجال، نزول حضرت عیسى، طلوع خورشید از مغرب».

3- در حدیثى طولانى صعصعة بن صوحان از امیرالمؤمنین على(ع) در مورد خروج دجّال که از علائم ظهور امام مهدى(عج) است، مى‌پرسد. آن حضرت مى‌فرماید: «... علامت خروج دجال، این است که نماز را سبک شمارند و امانت را ضایع کنند و دروغ را حلال بدانند و ربا بخورند و رشوه بگیرند و ساختمان‌ها را بلند سازند و دین را به دنیا بفروشند و سفیهان را به کار گیرند و با زنان مشورت کنند و قطع رحم کنند و از هواهاى نفسانى تبعیت کنند و خون‌ریزى را سبک شمارند و حلم، ضعف شمرده شود و ظلم فخر باشد و حاکمان، فاجر و وزیران، ظالم باشند و عارفان ضعیف و قاریان، فاسق باشند و شهادت دروغ آشکار شود و فسق و فجور و بهتان و گناه و طغیان علنى شود و قرآن‌ها تزئین شود و مساجد آراسته شود و مناره مرتفع شود.... زنان با شوهران خود به خاطر حرص دنیوى در تجارت شریک شوند و...».

بنابراین، علامت‌ها و نشانه‌هاى فراوانى براى ظهور امام زمان(عج) وجود دارد که مردم با دیدن آن‌ها به ظهور امام زمان(عج) پى خواهند برد، لکن باید توجه داشت که برخى از این علائم، نشانه نزدیکى ظهور است و برخى دیگر، نشانه وقوع ظهور، به عنوان مثال علامت‌هایى که حضرت على(ع) در این حدیث بیان داشتند، نشانه‌هاى نزدیک شدن ظهور است، امّا خروج سفیانى، متّصل به ظهور امام زمان(عج) است و او با آن حضرت جنگ خواهد کرد.

امام صادق(ع) مى‌فرماید:«... زمانى که سفیانى مالک مناطق پنج‌گانه شام(دمشق، حمص، فلسطین، اردن، قنسرین) شد، در آن زمان، متوقع فرج باشید...».

هادی فرهنگ دوست بازدید : 775 دوشنبه 1392/08/20 نظرات (1)

786 ضمن عرض سلام و تسلیت ایام محرم الحرام. یکی از نرم افزار هایی که در دوران سردبیری نشریه دانشجویی جلوه اندیشه به عهده داشتم را برای دنلود قرار میدهم.برخی از تصاویر این نرم افزار را نیز قرار میدهم تا قبل از اقدام به دریافت آن از مفید بودنش اطمینان کسب نمایید. التماس دعا/// یا حـــــق

 برخی از امکانات:
1-امکان کپی برداری مستقیم یا ذخیره فایل های پی دی اف و پرینت مطالب
2-بیش از هزار مقاله دسته بندی شده و امیتز بندی شده به همراه نام مولف
3-بیش از 5 ساعت موسیقی بی کلام و سنتی
4-بیش از 400 تصویر از بنیان گذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلب با قابلیت کپی برداری مستقیم 
5-بیش از 15 دقیقه اسلاید شو با موسیقی زیبا و شور انگیز از تصاویر مقام معظم رهبری
6-متن و ترجمه فارسی(استاد فولادوند) و ترجمه انگلیسی قرآن مجید با قابلیت کپی برداری مستقیم
7-ترجمه تفسیر نمونه به تفکیک سوره با قابلیت کپی مستقیم
8- معرفی فقهای شیعه به همراه آثار و زندگی نامه ایشان به ترتیب زمان حیات
9-سایت معرفی رهبر معظم انقلاب به صورت کامل و همچنین کلیه آثار و معرفی و خاطرت و نامه ها .. بنیان گذار انقلاب اسلامی
10-دسترسی سریع به قسمت های مختلف نرم افزار با منو های کاربردی
11-گرافیک زیبا و سادگی در استفاده و سرعت اجرا
12-جدا سازی بخش دانش نامه ای از سایر بخش ها 
13-حجم کم نرم افزار و عدم نیاز به ثبت و ... و رایگان بودن
14-مکان استفاده بدون نیاز به رایت سی دی (درایو مجازی) و در صورت تمایل به اجرای مستقیم از روی سی دی
و...

قبل از استفاده حتما یکبار با استفاده از فایل اجرایی تعبیه شده در اجرا کننده اتوماتیک (اتو ران) فایل ها و فونت های لازم را نصب فرمایید.مشکلات احتمالی در استفاده را در قسمت نظرات همین پست مطرح فرمایید. 

 

نرم افزار جامع ولایت فقیه

نرم افزار جامع ولایت فقیه 

برای مشاهده توضیحات تکمیلی  و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

هادی فرهنگ دوست بازدید : 504 جمعه 1392/08/17 نظرات (0)

باز این چه شورش است

آنتون بارا کیست؟

كتاب «حسین در اندیشه مسیحیت» اولین بار در سال 1978 به رشته تحریر درآمد اما نویسنده از آن تاریخ به بعد و در اثر مطالعات بیشتر، اضافات و ملحقات زیادی به آن افزود و چاپ چهارم آن را در ماه های اخیر منتشر كرد، این كتاب تاكنون به 17 زبان ترجمه شده و در 5 دانشگاه نیز برای دوره های تكمیلی كارشناسی ارشد و دكتری مورد تأیید قرار گرفته است و قرار است چاپ چهارم آن بزودی به فارسی ترجمه و منتشر شود.
آنتوان بارا كه سوری الاصل و ساكن كویت است خود نویسنده ای توانا وادیبی باذوق است و علاوه بر كتاب فوق 15جلد كتاب دیگر نیز به رشته تحریر درآورده كه بیشتر آنها در حوزه ادبیات و رمان و داستان می باشد. وی همچنین روزنامه نگاری است حرفه ای كه اخیراً چهل و یكمین سال فعالیت مطبوعاتی اش را آغاز كرده ، او در مجلات و روزنامه های معروف و مختلف فعالیت داشته و در حال حاضر سردبیر هفته نامه شبكه الحوادث كویت است.
«آنتوان بارا» تشیع را بالاترین درجات عشق الهی معرفی می كند و امام حسین(ع) را فقط متعلق به شیعه یا مسلمانان نمی داند بلكه متعلق به همه جهانیان می داند و او را با عبارت «حسین گوهر ادیان» معرفی می كند و در پایان، سخنش را با این عبارت به انتها می رساند كه «حسین علیه السلام در قلب من است».
وی تاكنون 25بار نهج البلاغه را به طور كامل خوانده و هربار نكات جدیدی از آن كشف كرده است و من با خود می اندیشم كه علی(ع) چقدر در میان ما شیعیان مظلوم است كه اكثر ما حتی یك بار هم نهج البلاغه را به طور كامل مرور نكرده ایم!!

ویژگی های انقلاب حسین عج در ادامه مطلب بخوانید.



هادی فرهنگ دوست بازدید : 593 پنجشنبه 1392/08/02 نظرات (0)

عید غدیر


الف:...فقال ابو بكر:صدق الله و رسوله،قال لى رسول الله صلى الله عليه و آله و سلم ليلة الهجرة،و نحن خارجان من الغار نريد المدينة:كفى و كف على فى العدل سواء. (2) ...ابو بكر گفت:خدا و رسولش راست گفتند،رسول خدا صلى الله عليه و آله و سلم در شب هجرت در حالى كه بيرون از غار بوديم و اراده (رفتن) به مدينه را داشتيم به من فرمود:دست من و دست على در عدل و داد برابر است.

ب:عن عائشة قالت،رأيت أبا بكر الصديق يكثر النظر الى وجه على بن ابى طالب،فقلت:يا أبة انك لتكثر النظر الى على بن ابى طالب؟فقال لى:يا بنية سمعت رسول الله صلى الله عليه و آله و سلم يقول:النظر الى وجه على عبادة. (3)

عايشه گويد ابو بكر را ديدم كه بسيار به چهره على بن ابى طالب عليه السلام نگاه مىكند پس گفتم:اى پدر،همانا تو زياد به چهره على نگاه مىكنى. (علت چيست؟) گفت:دخترم از رسول خدا شنيدم كه مىفرمود:نظر كردن بر چهره على عبادت است.ج:عن ابن عمر قال:قال ابو بكر الصديق:ارقبوا محمدا صلى الله عليه و آله و سلم فى أهل بيته،اى احفظوه فيهم فلا تؤذوهم . (4)

از ابن عمر روايت شد كه ابو بكر گفته است:رعايت كنيد محمد صلى الله عليه و آله و سلم را در (مورد) اهل بيت او.يعنى حفظ كنيد (حرمت) او را در ميان اهل بيتش،پس اهل بيت آن حضرت را اذيت نكنيد.

هادی فرهنگ دوست بازدید : 307 پنجشنبه 1392/08/02 نظرات (0)

امام علی

 

درباره اميرالمؤمنين (ع) فضائل و كراماتى از حضرت رسول (ص) نقل شده كه از مختصات آن بزرگوار است و درباره هيچ يك از صحابه نقل نشده است.
* * *
1- حديث الراية
در يكى از روزهاى جنگ خيبر فرماندهى عمليات با ابوبكر بود، متأسفانه او فرا كرد و به وقت برگشتن، نفرات خود را متّهم بهترس و فرار مىكرد، و نفراتش او را، روز دوم فرماندهى با عمر بود، اونيز مانند ابوبكر فرار كرد، 1 رسول خدا (ص) كه از اين پيشامد بسيار ناراحت شده بود فرمود: فردا پرچم را به دست مردى خواهم داد كه خدا و رسولش او را دوست دارند و او خدا و رسولش را دوست دارد، هجوم كننده است، فرار كننده نيست، از حمله بر نمىگردد تا خدا به دست او قلعه را فتح كند، فرداى آنروز كه همه انتظار حيازت و به دست آوردن اين مقام را داشتند، آن حضرت على بن ابيطالب را خواست و پرچم را به او داد و خدا در دست او فتح به وجود آورد: 
«قال: لأطينّ الرايةَ غداً رجلاً يحبّه اللّهُ و رسولُه و يُحبّ اللّهَ وَ رسولَه كّرارٌ غيرُ فّرارٍ لا يَرجعُ حتّى يَفتح اللّه على يديه فاعطاها عليّاً ففتح على يديه» 2
آنچه در اين حديت بيشتر مورد دقت است كلمه «يُحبّه للّهُ و رسولّه» مىباشد كه رسول خدا (ص) به طور قاطع فرموده: على كسى است كه خدا و رسولش او را دوست مىدارند اين منقبت در حق احدى از صحابه نقل نشده و فريقين در آن اتفاق دارند.
* * *

مابقی در ادامه مطلب است.

هادی فرهنگ دوست بازدید : 367 یکشنبه 1392/07/21 نظرات (1)
منبع: دقیانوس.کام
www.dagianus.com
جای بسی تامل و تفکر است که در استان کرمان یک عده بابی و بهایی با تاثیر بر تشکیلات دولتی حتی جسارت را به حدی رسانده اند که در مرکز و حومه شهر کرمان و در مراکز آموزشی و کوچه و خیابان ها شاهد نصب تابلوهای رهبران این فرقه هستیم.

به گزارش مشرق، فرق ضاله بابیت و بهائیت که محصول و زایده تفکرات کارکنان دولت پلید انگلستان جهت ایجاد تفرقه و شبهه افکنی در بین مسلمانان خصوصا شیعیان منتظر حضرت مهدی (عج) می باشد. که برگرفته از برنامه های فوق سری کارشناسان خبره انگلستان و اسرائیل جهت شبهه افکنی در اعتقادات ملت مسلمان ایران اسلامی در خصوص وجود مقدس حضرت مهدی (عج) بوجود آورند.

این فرقه بعد از پیدایش ننگینشان خیانت های زیادی را به ملت شیعه و مسلمان ایران اسلامی روا داشتند از جمله قتل امیرکبیر، سردار جنگل میرزا کوچک خان ، کشتار ۱۵ خرداد ۴۲ ، تلاش برای شکل گیری اسرائیل غاصب، عدم حضور در جنگ ۸ ساله و جاسوسی برای بیگانگان، حضور پر رنگ در فتنه ۸۸ و سوزاندن پرچم آقا ابا عبدالله الحسین (ع) در عاشورای ۸۸ شبهه افکنی، مظلوم نمایی، شکایت های متعدد به مراجع بین المللی، ادعاهای کذب حقوق بشری و … تنها گوشه ای از خیانت های این گروه معلوم الحال و صهیونیستی است. و جالب تر از آن حمایت بی چون چرا و سکونت دادن رژیم جعلی اشغالگر قدس یعنی اسرائیل غاصب از این گروه می باشد.

هر چند این گروه  و گروه بهائیان در زمان رژیم وابسته  پهلوی خصوصا دوران نخست وزیری هویدا که فردی بهایی بود تحرکاتی  را در خصوص تبلیغ و تصرف املاک ملی ایران و مال اندوزی داشتند ولی با هوشیاری علما در راس آن ها امام راحل هیچ راهی  به پیش نبردند.

اما جای بسی تامل و تفکر است که در استان کرمان یک عده بابی و بهایی  با تاثیر بر تشکیلات دولتی حتی جسارت را به حدی رسانده اند که در مرکز و حومه شهر کرمان و در مراکز آموزشی و کوچه و خیابان ها شاهد نصب تابلوهای رهبران این فرقه هستیم از جمله در شهرک بزرگی در جنب دانشگاه شهید باهنر و پیام نور که اکثرا پیروان بهایی ها و ازلی ها در آن حضور دارند خیابان ها ، کوچه ها ، سوپر مارکت ها ، آرایشگاه ها به نام هشت بهشت که نام کتاب شیخ احمد روحی می باشد حک شده است.

همچنین از منابع آگاه خبر رسیده که خانه شیخ احمد روحی بعنوان خانه مشروطه کرمان نیز توسط گروهی از بابیان خریداری شده است تا در آینده از این مکان جهت اهداف خود استفاده نمایند.

متاسفانه فعالیت های تبلیغی این گروه و بهائیان نیز در شهرستان های جنوب کرمان بخصوص جیرفت و عنبرآباد در قالب خدمات لوازم گرمایشی و سرمایشی افزایش یافته که اسنادی از تبلیغ آنها در روستاها به اسم خدمت رسانی به محرومین و جاسوسی این افراد و ارتباط آنها با رژیم صهیونیستی در دست می باشد که به زودی منتشر می شود.

البته ناگفته نماند با هوشیاری برخی فعالین حوزه مبارزه با فرق و فعالین فرهنگی و مسئولین استان تعدای از این اماکن از جمله خیابان  و مدرسه در منطقه گردشگری کوهپایه تغییر نام یافته اند اما همچنان میرزا آقا خان و روحی و هشت بهشت در بعضی از مکان های شهر خودنمایی می کند.

در ادامه  جزئیات کتاب هشت بهشت نوشته شیخ احمد روحی را جهت اطلاع مخاطبان ارائه داده ایم:

کتاب هشت بهشت، نوشته میرزا آقاخان کرمانی و شیخ احمد روحی دو تن از ازلیان است که به زعم نوشته کتاب دربارهٔ احکام آیین بیانی و پاره‌ای از وقایع تاریخی نگاشته شده‌است.نویسندگان این کتاب در ارتباط با بهاء، بنیانگذار آیین بهائی و شبهات مختلفی در جهت قیامت و ظهور منجی در این کتاب آورده اند.

علت نام‌گذاری کتاب به هشت بهشت، وجود هشت بابی است که در آن گردآوری شده‌است هشت باب از این قرارند:

باب اول: در حقوق الهیه
باب دوم: در تهذیب اخلاق
باب سوم: در تدبیر و حکمت منزل
باب چهارم: در حقوق مدنیه
باب پنجم: در حقوق و نوامیس عامّه
باب ششم: در حقوق ملکوتیه
باب هفتم: در احوال قیامت و دلائل ظهور
باب هشتم: در وقایع قیامت و ظهور نقطه بیان و اصحاب او

شیخ احمد روحی در کنار کتاب هشت بهشت

مابقی مطلب را به همراه تصاویر بیشتر در ادامه مطلب بخوانید.

یا ابا صالح المهدی

تعداد صفحات : 29

درباره ما
بسم الله نور علی نور.الهم عجل لولیک الفرج.استفاده از همه منابعی که توسط بنده نگاشته شده اند آزاد و باعث افتخار و خرسندی حقیر است.التماس دعا.یا حق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دستگاه cnc چوب
  • پایان نامه علوم سیاسی
  • طراحی سایت|بهینه سازی سایت|طراحی وب سایت
  • صرافی ایرانی
  • خرید جم کلش رویال
  • خرید جم کلش
  • فروشگاه اینترنتی لباس
  • کلش رویال
  • طراحی سایت
  • ثبت آگهی رایگان
  • دانلود پروژه و پایان نامه
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود فیلم
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • دانلود مقاله
  • خريد لباس زنانه
  • دانلود جدید ترین آهنگ ها
  • تصفیه آب معصومی
  • عکس نوشته عاشقانه
  • خرید ساعت مچی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فراسیون
  • نرم افزار
  • چاپ دیجیتال
  • دانلود فیلم و موزیک ویدیوی هندی
  • فروش آپارتمان
  • تراکتور کمباین نیوهلند
  • تشک
  • خرید اینترنتی لباس زنانه
  • تور لحظه آخری
  • تور کیش
  • دستگاه بسته بندی
  • سفره عقد
  • پنل تبلیغات در تلگرام
  • تشریفات مجالس
  • دانلود تحقیق
  • منابع دکتری سراسری رشته مدیریت
  • خشک کن فرش
  • آفبا
  • تشریفات
  • نرم افزار تاکسی تلفنی
  • نرم افزار تاکسی سرویس
  • تغذیه
  • خرید تحقیق دانشجویی
  • زودانزالی
  • پایان نامه معماری
  • پایان نامه کارشناسی ارشد
  • پایان نامه کامپیوتر
  • سایت همسریابی دوهمدل
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه تصفیه آب
  • خرید دوربین مدار بسته
  • خرید بک لینک
  • فروش بک لینک ارزان
  • برنامه اندروید
  • فروش پارکت
  • سقف کاذب
  • اپل ایدی
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • ساخت وبسایت رایگان
  • باکس هارد اکسترنال
  • فروش رم لپ تاپ ddr3
  • خرید رم لپ تاپ ddr3
  • قیمت رم لپ تاپ ddr3
  • رم لپ تاپ ddr3
  • درب اتوماتیک کرج
  • سرویس نوزاد
  • کاغذ دیواری
  • دانلود فیلم اموزشی
  • جت فن
  • کمپوست قارچ
  • هواساز
  • مه پاش
  • دانلود نمونه سوال
  • کتاب
  • مدل مانتو 95
  • لوازم یدکی خودرو
  • ساعت مچی
  • آگهی رایگان
  • کیف چرمی
  • آدیداس
  • مه ساز
  • آگهی رایگان
  • جزوه کنکوری
  • مدل دکوراسیون اتاق خواب 2016
  • درب اتوماتیک کرج
  • دانلود کتاب الکترونیکی
  • سرویس نوزاد
  • رم مک بوک
  • خرید رم لپ تاپ
  • قیمت رم لپ تاپ
  • ارتقا رم مک بوک پرو
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    شیوه نگارش نویسنده را چگونه ارزیابی میکنید؟(چند گزینه ای)
    اوقات شرعی
    اوقات شرعی
    کرامات اهل بيت
    آیه قرآن
    آمار سایت
  • کل مطالب : 198
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 94
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 289
  • بازدید ماه : 235
  • بازدید سال : 8,639
  • بازدید کلی : 175,765
  • کدهای اختصاصی
    وبلاگ شخصی هادی فرهنگ دوست
    وبلاگ شخصی نویسنده

    تبادل لگو
    موعود
    ورودی های موعود
    http://promised.rozblog.com
    http://promised.r98.ir
    http://promised.rzb.ir
    لوگوی ما برای تبادل لوگو وحمایت

    روز شمار غیبت کبری

    حدیث تصادفی
    ذکر ايام هفته